עורך דין גישור בירושלים

עורך דין גישור בירושלים

עורך דין גישור בירושלים – למרות כל הניסיונות שעשיתם, החלטתם שהגיע הזמן להיפרד? אתם אומנם רוכשים כבוד אחד לשנייה אך הזוגיות מבחינתכם נגמרה? אם כך, נשאלת השאלה איך נפרדים בצורה נכונה.

לא חסרים סיפורים על זוגות שלקח להם שנים רבות להיפרד ושגם הוציאו על הגירושין הון עתק. לכן ברור מדוע אתם באופן אישי תרצו להימנע מהמצב הזה, כי מי רוצה לסבול? גם ככה גירושין זה לא דבר קל, וההיגיון אומר שאם נעשה את זה מהר, נוכל לצאת מהר לדרך חדשה.

לכן ברור מדוע אתם מעדיפים לא לסבול בדרך, לקצר את התהליך ולנסות לשמור על כבוד הדדי. מצד שני, יש הרבה מאוד רגשות שמעורבים בעניין הזה ולכן ברור מדוע לא פעם גירושין הופכים להיות הליך ארוך, מכוער ומכאיב. אתם תוהים האם יש לכם סיכוי לעשות את זה בדרך אחרת? בחרו לכם עוד היום עורך דין גישור ותראו שגם אתם תוכלו להיפרד בצורה יפה.

עורך דין שנותן שירותי גישור בירושלים יעזור לכם למצוא את עמק השווה, להגיע להבנה ולחלק הכול ביניכם בצורה נכונה. אומנם גם במקרה של גישור לא מדובר על הליך פשוט מבחינה רגשית, אך זה עדיף על כל אופציה אחרת. אין סיבה לשלם הון עתק ולהגיע לאינספור דיונים בבתי המשפט השונים ברחבי הארץ, אז איפה כאן הדילמה?

כל היתרונות שמהם תיהנו אם תפנו אל עורך דין גישור בירושלים

אתם לא מכירים הרבה אנשים שפנו אל עורך דין גישור ויש לכם דילמה? אפשר להבין אתכם. נושא הגישור אומנם קיים כבר לא מעט שנים, אך יש אנשים שלא מכירים אותו לעומק. לכן תמיד עולה השאלה: האם עו"ד גישור יעשה עבודה מספיק טובה? או שזה הולך להיות עוד בזבוז זמן וכסף בדרך לפרידה? אין על כך תשובה אחת נכונה, כי זה תלוי, כמובן, בשאלה באיזה עו"ד גישור בירושלים תבחרו. היתרונות שבשירותיו של עו"ד גישור בירושלים ברורים ורבים:

  • עורך דין גישור יעזור לכם להיפרד בקלות
  • הוא יעזור לכם להיפרד תוך שמירה על כבוד הדדי
  • הוא יעזור לכם להתמודד עם כל הסוגיות הקשורות לפרידה
  • הוא יחסוך לכם כסף רב בכל מה שנוגע לגירושין  

למעשה, זה גם לא במקרה שהיום עורכי דין גישור בירושלים מסייעים גם במחלוקות שאינן קשורות לגירושין. כלומר, גם בעסקים משותפים גישור הינו תהליך שיכול לזכות להצלחה רבה.

למעשה, בכל נושא בוער ומטריד שגורם למחלוקות בין שני אנשים, גישור הוא פתרון ששווה לקחת בחשבון. זה תהליך הרבה יותר אנושי עבור שני הצדדים, מה שאומר שהוא גם יותר מהיר ופחות מכאיב. לכן, אם אתם בטוחים שהגיע הזמן להתגרש, בהחלט כדאי לעשות זאת בעזרת עו"ד גישור בירושלים.

באיזה סוגיות ידון עוה"ד?

כאשר פונים לעורך דין גישור  לא תמיד ברור מראש מה הוא יוכל לעשות למענכם. בפועל אנחנו רואים שעו"ד כזה מתעסק בכל הסוגיות שיכולות להטריד אתכם, הזוג שבוחר להיפרד.

למשל, אם מבחינתכם העניין המרכזי הוא חלוקת הרכוש – הרי שעל כך ידון עמכם עוה"ד הנבחר. לעומת זאת, אם מה שבאמת מטריד אתכם זו המשמורת על הילדים, זו תהיה כמובן הסוגיה הראשונה שעליה תדברו. בפועל אנחנו רואים שפעמים רבות כאשר זוג בוחר להתגרש, יש מספר נושאים שמטרידים אותו.

לכן התפקיד של עורך דין גישור הוא לעשות סדר בעניינים. הוא יחליט על מה מדברים קודם, איך עושים זאת וכיצד להגיע לעמק השווה בכל נושא ועניין. זה ברור שלא כל צד יקבל תמיד כל מה שהוא רוצה, אך בעזרת תהליך גישור יש סיכוי גדול יותר ששני הצדדים ייצאו, פחות או יותר, מרוצים.

לכן זה לא משנה אם יש לכם חובות או אינספור נכסים שרשומים על שמכם. מה שבטוח זה שבעזרת עורך דין גישור באזור ירושלים, תוכלו לעשות את הדברים בצורה פשוטה ונכונה יותר לשניכם.

עו"ד גישור מובילה – אושרית ברויר טפר

ההחלטה העקרונית על פרידה כבר התקבלה? אתם רוצים לעשות את הדברים בצורה נכונה ובחרתם לנסות תהליך של גישור? עכשיו זה הרגע להבין שהרבה מונח כאן על הפרק. במילים אחרות, רק עורכת דין מקצועית שהיא גם מגשרת באזור ירושלים תוכל להתאים ללוות אתכם בתהליך.

לכן, אם אתם מחפשים עורך דין גישור ורוצים לדעת שבחרתם בצורה נכונה, פנו עוד היום אל אושרית ברויר טפר. אושרית היא עו"ד עם יותר מעשרים שנה של ניסיון, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהיא ראתה כבר הכול. משמעות הדברים היא שאפילו אם נדמה לכם שהמקרה לכם חריג או מסובך במיוחד, היא לא תיבהל.

היא תדע לשאול את השאלות הנכונות ולייעץ בצורה מקצועית ועניינית. לכן, אם אתם רוצים להיפרד מהר, בלי פגיעות מיותרות ובצורה מכובדת, צרו עמה קשר. אושרית ברויר טפר זמינה עבור הלקוחות שלה תמיד כך שאיתה אתם במקום הנכון ובידיים מקצועיות.

עורך דין גישור בירושלים

לפרטים נוספים התקשרו

השאירו פרטים, ואחזור אליכם